کامیابی سه¬گانه «فولاد خراسان» در بازار فولاد

بانک برتر: مدیر عامل «شرکت مجتمع فولاد خراسان» از ثبت رکوردهای تازه در زمینه فروش داخلی و صادرات محصولات تولیدی این مجتمع بزرگ صنعتی خبر داد.
کامیابی سه¬گانه «فولاد خراسان» در بازار فولاد
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی بانک برتر: کسری غفوری همچنین از رشد قابل توجه بارگیری و ارسال محصولات این شرکت تا پایان آذرماه، نسبت به  مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 

به گفته مدیرعامل «مجتمع فولاد خراسان» فروش مجموعه محصولاتفولاد خراسان تا پایان آذرماه 921 هزار و 118 تن بوده که نسبت به تناژ 693هزار و 45 تنی فروش در مدت مشابه پارسال، افزایش 33 درصدی را نشان می دهد.

دیگران چه می خوانند:

 

غفوری افزود: «فولاد خراسان» همچنین در حوزه صادرات در 9 ماه نخست سال توانست 40 درصد رشد را به ثبت برساند و میزان صادرات شرکت از ابتدای سال 98 تا پایان آذر ماه در حالی به 208 هزار و 323 تن رسید که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 149 هزار و 340 تن بوده است.

 

آن گونه که معاون بازاریابی و فروش این مجتمع اعلام کرده، بالاترین نصاب فروش محصولات فولاد خراسان، در سال 1396 به میزان 863 هزار  و 426 تن رقم خورده بود که نشان دهنده موفقیت این شرکت در بازار یابی و فروش محصولات فولادی است. 

 

محمدحسن پارسا با اعلام این مطلب که فولاد خراسان در زمینه بارگیری و ارسال محصولات خود نیز در 9 ماه سال جاری رقم  911095 تن را ثبت کرده، افزود: این رکورد، افزایش 25 درصدی را نسبت به تناژ 730 هزار و 682 تنی مدت مشابه سال گذشته رقم زده است.

 

پارسا یکی از دلایل افزایش فروش داخلی را روان سازی بخشنامه های داخلی از سوی وزارت «صنعت، معدن و تجارت» عنوان کرد و افزود: هر اندازه مداخله دولت را در بازار  فولاد کاهش یابد، به نفع دولت، بازار و مصرف کننده نهایی محصولات فولادی خواهد بود. تقویت ساز و کارهای منطقی کشف قیمت، نظیر بورس کالا و واسپاری امور به خود فعالان بازار و صنعت فولاد مفیدتر و متضمن منفعت همگانی بیش تر خواهد بود.

 

معاون بازاریابی و فروش فولاد خراسان خاطر نشان کرد: رویکرد کنونی دولت و تمهید اقداماتی در راستای تسهیل مبادلات و حرکت به سمت بازار رقابتی و آزاد بین تولید کنندگان، از جمله بحث تعیین قیمت پایه میلگرد بر اساس شمش فولاد، از جمله مواردی است که نشان دهنده جهت گیری مثبت دولت در این زمینه است.

 

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان، کسب این موفقیت ها را مرهون خودباوری و تلاش و انسجام مدیران و تک تک کارکنان، پیمانکاران و تامین کنندگان دانست و گفت: برای دستیابی به اهداف مجتمع همگی باید تلاش کنیم تا موانع تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز خطوط تولید کارخانه را برطرف کنیم.


منبع:شمانیوز

 

کامیابی سه¬گانه «فولاد خراسان» در بازار فولاد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟