بانک برتر: رسیدگی و پرداخت خسارت های بیمه گذاران آسیب دیده از سیل در بیمه پارسیان همچنان با فوریت ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی بانک برتر: ازهمان ساعات اولیه وقوع حادثه سیل در استانهای گلستان و مازندران، مدیریتها و شعب بیمه پارسیان علی رغم فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی درکشور، با تمهیداتی که هر ساله از طرف مدیریت شرکت جهت حضور همکاران در شعب و مدیریتها حتی در این ایام بصورت شیفتهای کاری در نظر گرفته میشود، آمادگی اولیه برای مواجه با این حادثه وجود داشت.
در همان روز اول حادثه، ستادی در دفتر مرکزی با دستور مستقیم مدیرعامل و با حضور معاون فنی و ریاست کمیته فنی و مدیران فنی مربوطه و نیز مدیریت امور شعب و نمایندگان و مدیریت روابط عمومی تشکیل و اطلاع رسانیهایی مستمر به همکاران سراسر کشور و سازماندهی اولیه به بهترین نحو برای مواجه با این حادثه شکل گرفت و دستورات لازم برای تمامی شعب و مدیریتهای بیمه پارسیان بمنظور رسیدگی سریع به پروندههای بیمهگذاران آسیب دیده از سیل صادرشد.
تماس مستمر با روسای شعب و اخذ گزارشات فنی و دقیق توسط ستاد هماهنگی از بدو وقوع حادثه سیل انجام و خوشبختانه هیچگونه تأخیری در کارها بوجود نیامد و تیمهای کارشناسی و ارزیابی بیمه پارسیان کار بازدید، ارزیابی و کارشناسی خسارت را به سرعت آغاز نمودند و تا کنون نیز بیشتر کارشناسی و بازدیدها در تمامی استانهای آسیب دیده از سیل انجام و تعدادی از خسارتها که پرونده آن تکمیل گردیده بود نیز پرداخت شده اند، همچنین در شهرهایی که بیمه پارسیان شعبه ندارد از جمله آق قلا و پلدختر، تیمهای ارزیابی خسارت بصورت موقت مستقر شده و فعالیت ارزیابی و کارشناسی خود را آغاز کرده اند و بدون وقفه در حال بازدید و ارزیابی خسارتهای اعلام شده میباشند. با توجه به اینکه هنوز امکان مراجعه و بازدید در برخی محلها وجود ندارد به محض مهیا شدن شرایط، ارزیابی آنها نیز به سرعت صورت خواهد پذیرفت تا در اسرع وقت به پروندههای ایشان رسیدگی شود.
منبع:شمانیوز
در همان روز اول حادثه، ستادی در دفتر مرکزی با دستور مستقیم مدیرعامل و با حضور معاون فنی و ریاست کمیته فنی و مدیران فنی مربوطه و نیز مدیریت امور شعب و نمایندگان و مدیریت روابط عمومی تشکیل و اطلاع رسانیهایی مستمر به همکاران سراسر کشور و سازماندهی اولیه به بهترین نحو برای مواجه با این حادثه شکل گرفت و دستورات لازم برای تمامی شعب و مدیریتهای بیمه پارسیان بمنظور رسیدگی سریع به پروندههای بیمهگذاران آسیب دیده از سیل صادرشد.
تماس مستمر با روسای شعب و اخذ گزارشات فنی و دقیق توسط ستاد هماهنگی از بدو وقوع حادثه سیل انجام و خوشبختانه هیچگونه تأخیری در کارها بوجود نیامد و تیمهای کارشناسی و ارزیابی بیمه پارسیان کار بازدید، ارزیابی و کارشناسی خسارت را به سرعت آغاز نمودند و تا کنون نیز بیشتر کارشناسی و بازدیدها در تمامی استانهای آسیب دیده از سیل انجام و تعدادی از خسارتها که پرونده آن تکمیل گردیده بود نیز پرداخت شده اند، همچنین در شهرهایی که بیمه پارسیان شعبه ندارد از جمله آق قلا و پلدختر، تیمهای ارزیابی خسارت بصورت موقت مستقر شده و فعالیت ارزیابی و کارشناسی خود را آغاز کرده اند و بدون وقفه در حال بازدید و ارزیابی خسارتهای اعلام شده میباشند. با توجه به اینکه هنوز امکان مراجعه و بازدید در برخی محلها وجود ندارد به محض مهیا شدن شرایط، ارزیابی آنها نیز به سرعت صورت خواهد پذیرفت تا در اسرع وقت به پروندههای ایشان رسیدگی شود.
منبع:شمانیوز
0 دیدگاه