در این قسمت از سلبریتی شو به پشت پرده سه موضوع داغ روز می پردازیم

بانک برتر: در این قسمت از سلبریتی شو به پشت پرده سه موضوع داغ روز می پردازیم
در این قسمت از سلبریتی شو به پشت پرده سه موضوع داغ روز می پردازیم
به گزارش بانک برتر:

در بخش اول سلبریتی شو به گشت ارشاد آقایان می پردازیم : دیروز خبری عجیب منتشر شد: از این به بعد حتی مردان هم زیر ذره‌بین خواهند رفت!

این در شرایطی است که رئیس جمهور در زمان انتخابات وعده داده بود نه تنها گشت ارشاد وجود نخواهد داشت بلکه دولت گشت ارشاد مدیران را هم جهت رفع ناکارآمدی‌ها تشکیل خواهد داد.

دیگران چه می خوانند:

در بخش دوم سلبریتی شو به خیانت زن و شوهر ها به هم می پردازیم :اگر در گذشته خیانت بیشتر به شکل قرارهای پنهانی بود حالا خیانت‌ها وارد بستر فضای مجازی شده است.

برخلاف تصورات خیانت‌های مجازی ضربه‌های مهلکی به زندگی مشترک می‌زند و می‌تواند تبعات هولناکی داشته باشد.

در این ویدئو همراه ما باشید تا نگاهی به پدیده خیانت مجازی داشته باشیم و صحبت‌های متخصصین درباره تبعات آن را بشنویم.

در بخش سوم سلبریتی شو به تقلب اتفاق افتاده در کنکور می پردازیم: طبق ادعای یک منبع مطلع در گفتگو با فرهیختگان سوالات کنکور تجربی امسال یک روز پیش از آزمون لو رفته است و این سوالات در اختیار افراد خاص قرار گرفته است.

در همین حال روزنامه اعتماد در گزارشی فاش کرده داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور سراسری ۱۴۰۰ با اعمال فشار نمایندگان مجلس به سر کلاس رشته های پزشکی و دندانپزشکی برگشته اند.

به نظر می‌رسد داوطلبان طبقه فرودست و متوسط در رقابت با سهمیه‌ای‌ها، داوطلبان آموزش دیده توسط مدرسین گران‌قیمت و حالا متقلبین ثروتمند دیگر هیچ شانسی برای ورود به دانشگاه‌ها و رشته‌های برتر ندارند.

در این قسمت از سلبریتی شو به پشت پرده سه موضوع داغ روز می پردازیم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟